Промоције и сајмови

ЦИД Економског факултета у Београду велику пажњу посвећује представљању својих издања широј јавности. Као један од видова промоције ЦИД редовно учествује на Београдском међународном сајму књига на којем посетиоци, поред упознавања са најновијим издањима, имају прилику и да уз значајан сајамски попуст купе све књиге и уџбенике који се налазе у редовној продаји. Такође, током трајања сајма (али и током целе године) ЦИД организује промоције својих издања на којима заинтересовани читаоци имају прилике да поразговарају са ауторима књига и уџбеника и на тај начин из прве руке сазнају о актуелним дешавањима из свих области економије.


Промоције

Представљање књиге „Методологија економије“, аутора Марка Блауга

Представљање дела Марка Блауга, „Методологија економије“, објављеног у издању Центра за издавачку делатност, одржано је у четвртак, 30. марта 2017....

Види више

Представљање књига „Директни маркетинг“ и „Интернет маркетинг“

Књиге Директни маркетинг, аутора Биљане Хронеос-Красавац и Саше Вељковића и Интернет маркетинг, аутора Јелене Филиповић, у издању Економског факултета у Београду...

Види више

Представљање књиге „Увод у финансијску економију“

Kњигa Увод у финансијску економију, аутора Бранка Урошевића и Милоша Божовића, у издању Економског факултета у Београду је представљена на...

Види више
Погледај све вести

Сајмови

Ризница знања из економије на 61. београдском међународном сајму књига

„Ризница знања из економије“ Центра за издавачку делатност Економског факултета у Београду је била изложена на 61. Међународном београдском сајму књига...

Види више
Погледај све вести