Пословна економија и менаџмент
-
Омниканални маркетинг – Трговина и други канали маркетинга
-
Електронска трговина у Републици Србији
Монографија има циљ да нашој научној и стручној јавности помогне да разуме електронску трговину и да помогне даљем развоју електронске трговине у Србији.2.490,00 дин. Прочитајте још Више о књизи -
-
Дигитални маркетинг
Уџбеник комбинује теоријска и практична знања, пружајући одговарајуће теоријске основе и развијајући, у конкретним ситуацијама, практичне компетенције и вештине неопходне за будући рад дигиталних маркетара.2.850,00 дин. Додати у корпу Више о књизи -
-
Менаџмент вредности и перформанси предузећа
Књига је намењена студентима Економског факултета за предмет Менаџмент вредности на основним академским студијама, као литература на предметима Пословна стратегија и Стратегијске финансије на мастер академским студијама, али и менаџерима и инвеститорима који се свакодневно баве питањима из области менаџмента вредности, стратегијских финансија и стратегијског менаџмента.5.250,00 дин. Додати у корпу Више о књизи -
Увод у менаџмент људских ресурса
Књига је превасходно намењена студентима Економског факултета у Београду, али и свима онима који желе да нешто више науче из области менаџмента људских ресурса.3.490,00 дин. Додати у корпу Више о књизи -
Управљање набавком: планирање и реализација физичких токова снабдевања
-
Међународна логистика
Књига у фокусу анализе има повезивање критичних компоненти унутар ланца снабдевања, од места производње до места потрошње, како би се обезбедила правовремена и ефикасна дистрибуција потребних добара било где на свету, уз неопходан услов да поменута добра прелазе границу бар једне државе.1.990,00 дин. Додати у корпу Више о књизи -
-
-
Управљање зеленим ланцем снабдевања и повратном логистиком
-
Организација
Књига Организација је првенствено уџбеник намењен студентима који изучавају предмете Организација предузећа и Основи организације на Економском факултету Универзитета у Београду.5.450,00 дин. Прочитајте још Више о књизи -
Стварање вредности: теоријско-практични аспекти
Тематски зборник радова „Стварање вредности: теоријско-практични аспекти“ представља научну публикацију водећег националног значаја која садржи седамнаест радова аутора који у широком опсегу тема анализирају феномен стварања вредности, односно његове теоријско-практичне аспекте.Прочитајте још Више о књизи -